Троєщині доведеться задовольнятися електричкою замість метро


Електричкою вже користується 3-4 тисячі пасажирів на день

Сьогодні Київрада має ухвалити за основу проект «Стратегії розвитку Києва до 2025-го року». Це один з кроків до остаточного формування та затвердження Генерального плану міста на найближчі тринадцять років.Один з ключових питань цих документів - розвиток транспортного сполучення, зокрема, подальшого будівництва метрополітену. Питання, яке хвилює найбільш густонаселений район міста.

Про метро поки нічого

Жителям найчисленнішого в столиці району, який ще й розвивається активними темпами, не пощастило найбільше.Причому якось парадоксально не пощастило. По-хорошому, де людей більше, там і комунікації повинні розвиватися швидше. Але це не про Деснянському районі.Він продовжує з середини 90-х років чекати обіцяного метро, ​​будівництво якого відкладається і відкладається з приходом до влади різних політичнихСил.Прийшов, пообіцяв і пішов, - ось, власне, основна стратегія політиків.

По будівництву метро на Троєщину зараз по раніше немає нічого конкретного.Судячи з відповіді Головного управління транспорту та зв'язку КМДА на наш запит, існує якийсь «Меморандум про взаєморозуміння» щодо залучення до будівництваЧетвертої лінії метро пільгового кредиту в рамках програми офіційної допомоги розвитку японського уряду.Японська делегація навіть провела вже дослідження українських проектів і запропонувала деякі свої рішення. Які саме, правда, - невідомо.

«НаСьогоднішній день триває робота з остаточного визначення типу кредиту, його суми, строків та розмірів відсоткових ставок.Потім на рівні уряду Японії буде прийнято рішення про надання позики для фінансування проекту через посольство Японії », - наголошується у відповіді управління.

З часу підписання меморандуму пройшло вже майже півроку. А рішення немає і, тим більше, немає конкретних дій. Благо хоч «взаєморозуміння» є.

Метро або електричка

Набагато більше конкретики, між тим, щодо розвитку міської електрички. Вже до 1 вересня цього року навколоМіста має діяти залізничне кільце, над будівництвом якого зараз працюють КП «Київпастранс» спільно з «Південно-Західною залізницею».До речі, в Москві, яка за площею більше Києва, є кільцева лінія метро. У нас же акцент на електричку.

Хоча влада нас запевнили, що обидва проекти - як метро, ​​так і електричка, - є пріоритетними.«Обидва проекти важливі для поліпшення транспортного обслуговування мешканців Києва. Використання існуючого залізничного кільця в Києві під пасажирськіПеревезення дозволить розвантажити лінії метрополітену на 40%, зменшити навантаження на центральні пересадочні станції метрополітену в 2,5 рази і поліпшити транспортнеПовідомлення лівого і правого берега міста.При цьому станції міської електрички будуть працювати як пересадочні вузли на метрополітен або інший міський транспорт », - підкреслюється у відповіді чиновників.

До речі, перший міський маршрут електрички від станції Троєщина до Петрівки відкрився теж у вересні, в 2009-му році. З тих пір його послугами скористалося 2,2 мільйона чоловік.У 2009-му, за даними управління, пасажиропотік склав 382 000 чоловік, в 2010-му - 1260000 і в 2011-м з січня по травень - 520 тисяч пасажирів.В ранкові години пік кількість пасажирів складає близько 3 тисяч осіб на день, а у вечірні - 3,5-4 тисячі.

Сумнівна популярність

Чиновники відзначають, що раз кількість пасажирів електрички зростає, значить, можна говорити про її популярності.Але якщо подивитися в порівнянні з іншими видами транспорту, то твердження дуже суперечливе. Так, станція метро Деміївська, відкрита з грудня 2010-го, має пасажиропотік майже 16 з половиною тисяч осіб на добу і працює без обмеження годин.

У 8.30-9 ранку, коли маршрутки і автобуси, що прямують з лівого на правий берег, переповнені, в вагонах міської електрички можна спокійно грати в міні-футбол.В автобусах, подвозящіх людей з житлового масиву до залізничної станції, також достатньо вільного місця.

Охочих покататися за 7 хвилин від масиву до Петрівки небагато.Очевидно, тому що для цього треба ще проїхатися автобусом хвилин сорок по району. До станції ходить три автобуси: короткий маршрут 59-й - з вулиці Перта Вершигори, довгий 60-й з вул.Милославської через проспект Маяковського (звідки однозначно швидше доїхати до Петрівки однієї з численних маршруток) і 61-й, який йде з самого кінця Троєщини, щодо нового 24-го мікрорайону.

Увечері вхід на станцію погано освітлений. Опинившись там перший раз, спершу можна не відразу зміркувати, де він знаходиться. Зате не видно куп сміття, які, по всій видимості, формують користувачі сусідніх зі станцією гаражів.

Популярність електрички дійсно могла б бути набагато більше, якби станції не були настільки віддалені від основних потоків людей. У жителяТроєщини піде близько 50 хвилин на те, щоб дістатися до станції метро Петрівка, з урахуванням того, що поїзди курсують з інтервалом 15 хвилин.Маршрутка або автобус довезе без пересадок і додаткових очікувань за 30-40 хвилин. Навіть у разі заторів електричка все одно не має явної переваги.Справа в тому, що автобуси довгих маршрутів петляють до електрички по району через основні розв'язки, на яких теж доведеться постояти. І все це тільки заради того, щоб, безперечно, в комфорті провести 7 хвилин.

На Петрівці вхід на міську електричку виглядає дуже скромно. При опущених ролетах не відразу можна і зрозуміти, що ось він, власне, і вхід.Вартість проїзду - 2 гривні. В автобусах і на станції продається єдиний талон, який з одного боку компостується, а з іншого - обережно надривається перевіряючими на станції.

Скільки коштує це задоволення

Вартість цього проекту була порівняно невеликою - близько 20 млн грн. Для порівняння, на будівництвоТрамвайного маршруту № 2, який ходив колись по Троєщині, по вулиці Бальзака, було витрачено 67 млн ​​грн.І користувалося їм просто непристойно мізерна кількість людей. За даними управління, вагони були заповнені лише відсотків на п'ятнадцять. Тому йогоБлагополучно закрили з 2009-го року і тепер планують добудувати до залізничної станції Троєщина.

А от вартість будівництва метро на Троєщину може скласти близько 14 млрд гривень. Так що на сьогоднішній день жителям району доводиться задовольнятися малим.Головне тільки, щоб влада на ньому не стали обмежуватися. В черговий-то раз.

Дата: 2011-06-23
Джерело: bagnet.org



Додати коментар


Текст *:  

Ваше ім'я *:  
Email *:   (не буде опублікований)
Телефон:  
Повідомлення:  
Перевірка *
Введіть код: 


Інші статті про нерухомість

З яких документів почати будівництво приватного будинку?
Найраща пора року для придбання квартири, або на що дійсно необхідно звернути увагу
Як узаконити самовільне будівництво в Україні
Головні тренди на ринку нерухомості в 2018 році: новобудови і однушки
Мандрівники визначилися з кращим готелем світу
Податок на нерухомість в Україні: як не платити штраф у 2018 році
"Доступне житло": як держава допомагає українцям купити квартири
Покупці житла повертаються з передмістя до Києва
Коли краще продавати квартиру: нюанси ринку нерухомості
Ознаки афери при продажу нерухомості: як розпізнати?


Loader