Швидкісний трамвай поїде до літа. Можливо


Будівництвом зайнялася Генпрокуратура. А власті говорять, що їх гальмує погода

Судячи з усього, підкотитися на отреконструїрованном швидкісному трамваї кияни зможуть не скоро. «Будівництвом століття» турбувалися вже в Генпрокуратурі. Зараз вона розглядає висновки міжвідомчої робочої групи з приводу дотримання техстандартов і використання засобів на реконструкцію. Крім того, інвестори не захотіли будувати пафосні крупні зупинки з магазинчиками, хімчистками і перукарнями.

ПОРУШЕННЯ? Як розповів нам голова комісії Олександр Мазурчак, зараз йдеться про те, щоб переробляти значну частину робіт. «Це зважиться найближчим часом. Потрібні ще висновки держстандарту», — говорить він. Основна претензія у ревізорів — 2/3 вже укладених шпал несертифіковані. Це означає: ніхто не дає гарантії, що в якийсь момент трамвай не зійде з рейок. «З приводу кріплень шляхів також є зауваження. На них не була оформлена технічна документація», — говорить Мазурчак. Генпрокуратура і УБЕП займаються іншими речами. «Імовірно тільки на рейки було витрачено «зайвих» 3 млн. грн. Використовувалися непотрібні шви..», — розповідає чиновник.

ПОГОДА. Замдіректора по будівництву «Киевпасстранса» Володимир Осадчий всі звинувачення спростовує: «Ми дали Кабміну офіційну відповідь за всіма пунктами. Рейки передбачені проектом і дозволені Гостом! Всі укладені шпали сертифіковані, а кріплення зроблені по технічній документації, розробленій проектантами. І зайвих грошей ми не витрачали».

Правда, за його словами, деякі проблеми є. Якщо раніше говорили про те, що ділянка від Окружної дороги до Гната Юріївни здадуть в січні, потім в квітні, то зараз йдеться вже про травень-червень. «Для зварки стиків, рихтування і балансування рейок потрібна тепла погода — мінімум +5, — говорить Осадчий. — Це означає, що до весни ними ніхто займатися не буде. Значить, лінію здамо, може, в травні або пізніше». Крім того, бюджет на цей рік не прийнятий, а щоб завершити ділянку до Гната Юріївни, по словах Осадчего, треба 15 млн., а на всю лінію — ще 150 млн.«Поки гроші є. Що буде далі, невідомо», — говорить він.

БУДІВНИЦТВО. Ми побували на будівництві. Самим незавершеним виглядає круг на Окружній дорозі. Тут валяються будматеріали і коштують дві ободранних будівлі. Робочих немає. На зупинці Ромена Роллана, як і на сусідньої Сім'ї Сосніних, робота кипить. Вже побудовані каркаси майбутніх зупинок, потім їх склитимуть. Майже обладнані і фанеровані плиткою підземні переходи. «Монолітні роботи вже майже всі виконано. Залишилася мелочевка — покласти на платформах плитку. Правда, в таку погоду робити це неможливо», — пояснює виконроб однієї з бригад Сергій. Будівельники говорять, що їм ще необхідно як мінімум два місяці, але нагорі них дуже кваплять — нібито щосуботи особисто приїжджає заммера Денис Басс. «Працювати в таку погоду — це котові під хвіст. Технологія не дозволяє. Хоча ми стараємося — я он навіть з ангіною вийшов і всього за 2 тисячі в місяць», — говорить Сергій.

МАГАЗИНІВ НЕ БУДЕ

Обіцяних величезних зупинок з магазинами, кафе, салонами краси на лінії швидкісного вже точно буде. Від цієї затії довелося відмовитися на користь дешевших скляних арок, що швидко будуються. «Інвесторові не сподобалися комплекси, і проект зняли», — пояснив Володимир Осадчий

Дата: 2010-01-27
Джерело: segodnya.ua



Додати коментар


Текст *:  

Ваше ім'я *:  
Email *:   (не буде опублікований)
Телефон:  
Повідомлення:  
Перевірка *
Введіть код: 


Інші статті про нерухомість

З яких документів почати будівництво приватного будинку?
Найраща пора року для придбання квартири, або на що дійсно необхідно звернути увагу
Як узаконити самовільне будівництво в Україні
Головні тренди на ринку нерухомості в 2018 році: новобудови і однушки
Мандрівники визначилися з кращим готелем світу
Податок на нерухомість в Україні: як не платити штраф у 2018 році
"Доступне житло": як держава допомагає українцям купити квартири
Покупці житла повертаються з передмістя до Києва
Коли краще продавати квартиру: нюанси ринку нерухомості
Ознаки афери при продажу нерухомості: як розпізнати?


Loader